niedziela, 16 grudnia 2012

Libster Award

Zostałam nominowana do nagrody Libster Award. :) Dziękuję za to bardzo. Mimo, że na moim blogu jest zaledwie jeden rozdział (do następnego piątku pojawią się kolejne!), widzę, że już się podoba :)

Oto krótki opis tej zabawy:
Nominacja ta jest otrzymana od innego blogera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.

Zostałam nominowana przez autorkę bloga youonlyliveonce za co bardzo jej dziękuję ;)


Oto odpowiedzi na pytania:


1. Masz coś związanego z 1D? (typu płyta, jakieś bluzki itd?)

Odp. Naszyjnik, ten ze znakiem nieskończoności, TMH, UAN i yearbooka :)
2. Którego najbardziej z 1D lubisz :) ? I dlaczego?
Odp. Niall'a i Liam'a, ale jeśli mam wybierać, to Niall'a. Kocham jego głos, śmiech, to że traktuje życie tak a nie inaczej. Po prostu jest zajebisty.
3. Jak długo ich słuchasz?
Odp. W styczniu będzie rok, ale dopiero w marcu stałam się 'bardziej' directionerką.
4. Jak zaczęły się twoje początki z 1D
Odp. Na esce i 4fun'ie ciągle leciało WMYB, potem na youtubie słuchałam One Thing, More Than This, później się wkręciłam na maksa :D
5. Shippujesz jakiś bromance xD ?
Odp. ZIALL/NIAM EVERYWHERE
6. Co myślisz o Eleanor ?
Odp. Lubię ją. Chociaż mam małe wątpliwości, bo wierzę w Larry'ego, ale i tak sądzę że jest fajna ;)
7. Popierasz to jak często dobywa Harremu tatuaży ?
Odp. To jego ciało i sądzę, że może z nim robić co chce, byleby później nie żałował.
8. Byłaś kiedyś w Londynie/ UK?
Odp. Nie, ale byłam w Irlandii i w wakacje jadę do Mullingar :D
9. Co zainspirowało Cię do założenia bloga ?
Odp. Lubię pisać. Często na lekcji zamiast słuchać, tworzę coś na końcu zeszytu :P
10. Dzięki temu fandomowi poznałaś kogoś fajnego :D ?
Odp. Między innymi moją przyjaciółkę, dziewczynę, którą kiedyś uważałam za dziwną osobę. Teraz jednak jest dla mnie praktycznie najważniejsza <3
11. Posiadasz yearbook Take Me Home :) ?
Odp. TAAAK, i uwielbiam go :D (mamo dziękuje :D)

Moje pytania:


1. Jak się nazywasz ?

2. Za co lubisz 1D ?
3. Który z chłopców jest twoim 'ideałem'?
4. Jakie płyty/dodatki/ciuchy z 1D posiadasz ?
5. Co robisz w wolnym czasie?
6. Słuchasz każdego rodzaju muzyki czy raczej zamykasz się na jeden?
7. Zespoły, które słuchasz poza One D?
8. Wolisz UAN czy TMH? 
9. Uważasz, że chłopcy bardzo zmienili się od czasów X Factora?
10. Kto ma lepszą fryzurę - Niall or Lou? ^^ (aktualnie)
11. Wolisz flagę UK czy USA?

nominacje ode mnie:
1. http://you-were-my-summer-love.blogspot.com
2. http://directionlifes.blogspot.com/
3. -
4. -
5. -
6. -
7. -
8. -
9. -
10. -
11. -

resztę blogów dopiszę, gdy znajdę odpowiednie :D pozdrawiam i do napisania :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz